Oferujemy wymianę gwarancyjną produktów kupionych wyłącznie za pośrednictwem naszego sklepu. W razie wystąpienia problemów z produktem w okresie obowiązywania gwarancji należy zgłosić ten fakt drogą mailową. Wszystkie zgłoszenia reklamacyjne powinny odbywać się za pośrednictwem naszego sklepu.
W jaki sposób zgłosić reklamację?
Reklamacja na zakupione w naszym sklepie produkty może zostać złożona w następujący sposób:
- w formie elektronicznej za pośrednictwem adresu e-mail
- pisemnie, wysyłając zgłoszenie na poniższy adres:
Bartosz Michalski
ul. Gęsia 24A
21-306 Czemierniki
z dopiskiem „REKLAMACJA”
Informacje przydatne podczas składania reklamacji
Zalecamy, aby w składanej przez Państwa reklamacji znalazły się następujące informacje:
- okoliczności powstania problemu oraz szczegółowe informacje dotyczących przedmiotu reklamacji,
- rodzaj oraz czas pojawienia się zgłaszanego problemu z produktem,
- żądany sposób doprowadzenia produktu do zgodności z Umową sprzedaży, oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od Umowy sprzedaży,
- aktualne dane kontaktowe składającego reklamację
Powyższe informacje w znacznym stopniu przyspieszą i ułatwią proces rozpatrzenia zgłaszanej reklamacji.
Zachowaj pudełko oraz dowód zakupu
Prosimy o zachowanie pudełka w którym znajdował się zakupiony produkt wraz z jego dodatkową zawartością, a także dowód zakupu towaru w naszym sklepie.
Proces reklamacji produktu
Każde zgłoszenie reklamacyjne staramy się rozpatrzyć w możliwie najkrótszym terminie. Proces ten nie trwa dłużej niż czternaście dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia reklamacji.
W przypadku pozytywnej decyzji odnośnie reklamacji do odsyłanego do nas produktu należy dołączyć informację o numerze zamówienia oraz możliwie szczegółowy opis zgłaszanego problemu. Ważne również, aby do przesyłki dołączony został adres zwrotny, na który ma być odesłany pełnowartościowy produkt.
Reklamowany produkt prosimy przesyłać na poniższy adres:
Bartosz Michalski
ul. Gęsia 24A
21-306 Czemierniki
z dopiskiem „REKLAMACJA”