• O nas

linia-horyzontalna-hemp.png

 

Twoje zdrowie i dobre samopoczucie jest dla nas priorytetem


Naszą pasją jest zdrowe życie i poszukiwanie najlepszych naturalnych produktów, z których korzystamy na co dzień. Postanowiliśmy podzielić się tą pasją i doświadczeniem również z Tobą.

W ten właśnie sposób powstała nasza oferta, gdzie znajdziesz starannie wyselekcjonowane produkty, które szczerze polecamy i z których sami korzystamy. Mają one ogromny wpływ na nasze samopoczucie oraz zdrowie i mamy nadzieję, że już wkrótce pozytywnie wpłyną również Ciebie.

Jesteśmy liczącym się dystrybutorem najwyższej jakości naturalnych produktów marek India Cosmetics oraz HempKing. Wybraliśmy produkty właśnie tych firm ze względu na ich jakość oraz walory prozdrowotne, które oferują.

Własnoręcznie przygotowujemy również gotowe zestawy prezentowe, w których skład wchodzą powyższe produkty. Jest nam niezwykle miło, że zaufało nam tak liczne grono klientów, powierzając nam tak ważną rzecz, jak przygotowanie wyjątkowych prezentów dla swoich najbliższych.

W przygotowanie zestawów prezentowych wkładamy cały swój zapał i serce, podobnie zresztą, jak w realizację pozostałych zamówień, które otrzymujemy.

Zapraszamy Cię do dołączenia do grona naszych klientów, a w przypadku jakichkolwiek pytań lub niejasności, prosimy o kontakt.

Dla naszych klientów jesteśmy dostępni każdego dnia od godziny 10 do 23, a drogą mailową bardzo często również później w nocy.

Jeśli masz jakieś pytanie odnośnie zamówienia lub produktu, pytaj, z przyjemnością odpowiemy i rozwiążemy każdy problem.

Mamy nadzieję, że już niedługo zrealizujemy również Twoje zamówienie i dołączysz do grona naszych zadowolonych klientów.

Nic nas również nie cieszy tak bardzo, jak klienci korzystający ponownie z naszej oferty, których z dnia na dzień przybywa. Daje nam to wiele energii i sił do dalszego działania.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Jak szybko realizujecie zamówienia?

Do sprawnej realizacji zamówień przykładamy najwyższą uwagę, dlatego w zależności od potrzeby i aktualnych możliwości, staramy się dostarczać przesyłki na pocztę oraz do paczkomatu nawet dwa razy dziennie. Wszystko po to, aby klienci mogli jak najszybciej korzystać z prozdrowotnych właściwości zamówionych u nas produktów. W przypadku wysyłki kurierem (DPD, kurier InPost) zależne jest to już bezpośrednio od konkretnego kuriera, ale zazwyczaj raz dziennie kurier odbiera od nas przesyłki.

2. Czy do przesyłki dołączony jest paragon lub faktura VAT?

Prowadzimy nieprzerwanie już od kilkunastu lat w pełni legalną działalność w naszym kraju. Każdy klient otrzymuje od nas potwierdzenie zakupu w postaci faktury VAT, która wysyłana jest na adres e-mail podany podczas zamówienia. Także proszę się nie martwić, że np. w zamówionym na prezent zestawie zabłąka się gdzieś paragon. Nic takiego nigdy nie będzie miało miejsca.

3. Czy jeśli z jakiegokolwiek powodu zamówiony produkt nie przypadnie mi do gustu, mogę go do Państwa zwrócić?

Oczywiście! Na dodatek jesteśmy tak pewni najwyższej jakości oferowanych produktów, że wydłużyliśmy możliwość zwrotu do 30 dni. Także jeśli zdecydujesz, że z jakiegokolwiek powodu musisz zwrócić produkt, nie będzie z tym najmniejszego problemu.

4. Mam problem z płatnościami internetowymi, czy mogę zapłacić w inny sposób?

Jak najbardziej. Oto dane do tradycyjnego przelewu:

FG.PL Bartosz Michalski

69 1140 2004 0000 3802 3678 1743

W tytule przelewu proszę podać np. swoje imię i nazwisko, abyśmy mogli zidentyfikować konkretnie której transakcji dotyczy przelew.

5. Mam problem z zamówieniem lub otrzymanym produktem, co robić?

W takiej sytuacji prosimy o jak najszybszy kontakt. Jesteśmy tu po to by pomóc. Bardzo zależy nam na tym, aby każdy nasz klient był w pełni usatysfakcjonowany ze swojego zakupu. Dlatego jeśli potrzebujesz od nas wsparcia lub masz jakieś pytania, śmiało pisz lub dzwoń:

E-mail: sklep@szopmania.pl

Telefon: +48 695 464 406